perjantai 23. maaliskuuta 2012

new stuff



L: hellurei everybody! Tänään mulla on ollu aika ekstemporee päivä. Näin aika sponttaanisti muutamia ihania ihmisiä päivän aikana, tyhjensin lomppakkoni vaatekauppoihin, oon unohtanu juoda päivän kahvin (ellei sitten aamuista lattea lasketa) ja sitä rataa. Henkkamaukasta löysin tuon läpikuultavan paidan (anteeksi huono kuva) hintaan noin 14e. Se on semmoinen vaaleen beigen värinen, I guess (en oo mikää väriekspertti, mutta musta se on on ihan jees beige). Raidallinen toppi löytyi Ginasta, mistä olen ihmetykseskseni alkanut ostamaan enemmänkin rättejä :o Raidallinen toppi tais maksaa sen vähän vajaa 8e, ei paha!
Tänää ois just kaikkee mukavaa menoa ja meininkiä, mutta kiitos ihanan koeviikkon ei ole mulla menoa ja meininkiä. Halustassa olis tänää tytsyilyy, mummon 80v pippalois pitäis aineski piipahtaa ja sit ois voinu mennä kuokkimaan tupareihinki, mut ei näillä näkymin. Mummolta suoraa tupareihin oli ihan hyvä ratkasu sillä mukavaa oli ja koeviikkoki kiittää, hupsista!
Oon vähä tost mun "opiskeluaikataulusta" jäljessä.. ja pahasti. Elikkä nyt maailman tylsimmän romaanin kimppuun, koska ma se pitäis sit esitellä luokkalaisille ja sillai. Sitte tota enkkua ja ruotsia, matikkaa ja iki-ihanaa kemiaa, jee jee! 
Mutta ei mulla muuta, elikkäs hauskat viikonloput! (:

12 kommenttia: