lauantai 30. kesäkuuta 2012

teistä mä tykkään



Nora & Kira vuonna mitä? // Karo 18.02.2012 // Hippi-Jesse kesä- 12 // Me rusinat, Vilma




HLK tiputiimi // Mie ja naapurin Jalmari, Roosa // Me kauniit, Rasmus // Nerd, Vilma





vanhaa, Anika // yarr, Vilma // appelsiiiiniii, Roosa // normipäivä, Kira & Nora





Sinna, koulupäivien pelastus !! // HLK c: // Hese juusto on pahaa, Emma // Naamiaisii, Kira & Ina






vanha vanhempi vanhin, Nora & Mixu // Shopping, Vilma.K // musmus, Rasmus // Me, vilmat !





Merenneitoo, Vilma // punahuuli, Roosa // hipsterii, Emma // WHAT?, Karo & Kira




Emelius, Emma // no more shopping, Vilma // Geilailuu, Vilma // kokokuvana kiitos, Roosa 



L: ystävät elämän sokeri ja suola, mut enemmän sokeri. Oon täs viime päivinä ollu niin onnellinen ko oon tajunnu miten hyvin asiat oikeastaan nyt on! Oon saanu lyhyessä ajassa tosi paljon uusia ystäviä! Kavereita, ystävii ja muit karvaisii otuksia ei vaan voi kiittää liikaa. Eli KIIITOS että ootte olemassa ja teette mun elämästä parasta! Kuvissa on siis niin uusia kuin näitä vanhoja jalppereita :---) ja kaikista en saanu tänne kuvaa, kun ei oikein tykkää tosta kameran edessä oleilusta, mutta te ootte mun ajatuksissa!
Ja loppuun ...

2 kommenttia: