keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Luonnonkaunis - vähän niin ko hirviki.






L:  7 päivää kipeänä. EI KIVA. Mun oli tosiaa tarkoitus matkustaa kohti Pieksämäkeä tosta alkuviikosta, mutta eipä sitä huonovointisena missää bussissa mielellää istu "koko" päivää. Siirettiin sitä viikolla. Saa nyt nähdä, että oonko mä vielä maanantainakaan okei, HOPE SO OON! 
Toisin sanoen, mulle ei oo tapahtunu yhtään mitää. Okei no jotai. Ollu vähän kavereiden kaa niinä hetkinä ko ei oo ihan mato-olo ja tänää tuli hirvee vimma järjestellä toi yks hylly, mut eipä se kauheen siistiltä ja järjestelmälliseltä näytä jos rehellisii ollaa.
Mun aamu meni myös tänää pilalle ko tajusin, et noi hemmetin EM-kisat tulee aamulla silleen etten nää 25min teiniohjelmaa telkkarista!! Enkä nää huomennakaa, enkä sitä seuraavana... Toisin sanoen, oon koukussa siihe teinihöpinään. Siis Tanssiakatemiaan.

9 kommenttia:

  1. teillä on kyl tosi jees blogi!

    ja hei paranemisii sulle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla!! (: ja kiitosta koitan täs kova vauhtii tervehtyy :D

      Poista
  2. aaaw ihana blogi! naurahdin ääneen tolle vikalle kuvalle :D huippu! jään seurailemaan :> käykäähän myös katsomassa mun blogi ja jos nappaa, liittykää lukijaksi (-:

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. oi mukava kuulla!! c: Käynpäs kurkkimassa sunkin blogis!

    VastaaPoista
  4. teillä on tosi kiva blogi, ja kuvat saa aikaan hyvän mielen, ainaki mulle :D

    somethingansku.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi teillä! Jotenkin tosi koukuttavia nuo kuvat :) Tosi selkeä ja tykkään tosta bannerista.

    VastaaPoista