keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Rispektiä Suomea puolustaneille


L: Heippa hei! Täällä blogin puolella on mun puolesta nyt ollut valitettavan hiljaista, mutta tähän kaikkeen on syynsä :/ Mulla on tässä alkanut mun elämäni ensimmäinen lukiojkaso. Huh huh, että osaa olla kamalaa! :D Onneksi mulla on sentään "vain ja vain" kaksoistutkinto, mut tarpeeksi rankka mulle. Saa nähdä kauan mä tota rääkkäystä jaksan :D 
Mutta mutta tässä pari räpsyä tosta mein koulun läheisestä puistosta eiliseltä. Eipä tässä kai mitään super eeppistä ole ehtinyt tapahtua :o? Ystävänpäivän eilen vietin Rasmuksen kanssa kuvaillen (: Niitä kuvia tässä mahdollisimman pian laittelen tänne bloginkin puolelle. Nyt en niitä ehdi muokkailla, sillä täytyy juosta tuli perseen alla kirjaston kautta bussipysäkille, bussilla keskustaan salille Sinnan kanssa. Heippodei! (:

2 kommenttia: