sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Happy B-day to me


L: tässä pläjäys hyvin hyvin sekalaisia kuvia. Sen verran kova väsymys tosta viikonlopun vietosta ettei muokkaamiseen jaksa millään kuluttaaa aikaa, hups! Mulla oli la 17-vuotis synttärit. Niitä juhlistettiin pienellä porukalla meillä. Julkaisukelpoisia kuvia on suht vähän ja lisäksi kamera tuntui olevan monelle kirosana :D 
Lahjaksi sain aivan ihania korvakoruja :D ja hemmetin paljon karkkia! Nuo toivat mukanaan myös aimo kasan herkkuja mutta eivät sitten niitä syönneet! Mulla on nyt sit pitkäksi venähtänyt karkkipäivä :D 
Asuhan tuona päivänä koostui topista, femmatori 1e / shortsit (tuunattu), Kontista 4e / sukkikset , Kappahal n. 7e. Yritin myös kieputella ittelleni jonkun näkösiä kikkuroita, mutta eihän tässä mun pehkossa kikkurat tuntia pidempään pysy.. No mutta ens viikko onkin sitten vain yhtä koetta. Mulla on ti-pe välisenä aikana kahdeksan koetta, hyi... Joten nyt nukkumaan---> Moikka (:

2 kommenttia:

  1. Voi eeei oot jotenki tavallista sulosempi näissä kuvissa, kai se neito tosiaan on kauneimmillaan 17-vuotiaana xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :DD ehkä mä oon sit turhaan manannu miten turhalta iältä 17 vuotta tuntuu :D

      Poista