torstai 2. elokuuta 2012

MTWT



L: tässä ois teille kollaasi jonka äsken tossa väsäilin. Siitä löytyy mm tän viikon ostoksia. Haluan nyt jakaa tälläisen tärkeän tiedon kanssanne, että oon totally rakastunu noihi sinisii marjanneihi! Oon popsinu niitä ja kattonu jälleen Skinssiä aamusta yöhön :---D Ostin nyt omaksi vihdoin ja viimein noi kolme ekaa tuottaria, vaikka  onhan ne monesti tultu nähtyä mutta voihan ne aina kattoo uudestaa ja uudestaa ja... Emmä tiiä mikä niissä nyt niiiin hirveesti mua kiehtoo mut pakko sanoo, että ehkä paras tv-sarja ikinä!
Kouluun oon kans pikkusen valmistautunu. Tsekkasin tossa lukkarin, eikä se nyt niin pahalta näyttäny. Kävin jopa ostaa matikan kirjanki, vau! Ostin myös uudet mustat Denimit. Johan noi edelliset oli mulla melkei puol vuotta, vaikka käyttöajaks oliki luvattu about 3kk. Niitä on nyt ommeltu ja paikkailtu - mut ei se ees haittaa, mutta se haittaa että ne ei oikee enää oo ees mustat, ennemminki harmaat :D 
Mutta sitten sellaista infoa, että musta ei nyt täällä blogin puolella varmaan kuulu noin kuuteen päivään, koska lupauduin isoseksi kahdelle varkkarileirille, elikkä viettelen muutamat päivät pienten lapsukaisten kanssa temmellessä. Mutta hauskat viikon loput ja ensi viikon alut teille jos en tänne enemmin kerkiä tulla kirjoittelemaan (:

Ja loppuun Jukka Poikaa

2 kommenttia: