tiistai 24. tammikuuta 2012

Painui mittari nollaan, siinä sitä nyt ollaan



L: heippa hei! Tajusin tänää etten oo mikää talvisään suurin palvoja, jos nyt koskaan oon ollu, mutta nyt en ainakaan ole. Talvipukeutuminen, nii siis mikä? Vihaan toppatakkei ja noit talvimonoi. Ne ei pue mua, vaan tekee musta jättimäisen. Mun kengän numero on ihan tarpeeks suuri ilman, että kengässä pitäis olla viel joku villasukkavara ja jos tämmöstä "varaa" ei talvitöppösistäni löydy, ei maksu tapahdu äidin lompakosta, eri kiva juttu. Tää talvikriisi on innoittanu mua kyl löytää mm Femmalta mahtavii kesäkuteita! Toi fatrkkutakki on mm yks löytö, 5e. Mulla ei ikinä oo ollu farkkutakkia, mutta kerta se on ensimmäinenkin! Nyt vaa sit oottelen enstistä enemmän et toi valkoinen massa katois pois ja tulis lämmin :) Mutta joo eipä mulla muuta asiaa oikeastaa ollu, ko kertoa mun talvikriisistä, joka sai innostuksen siitä, että jouduin tänää venailee tuol pakkases jotain 20min että päästään sisää kattoo Salpauksen opplaiden tekemää tanssiteatteri esitystä. Mutta nyt lähden koisimaan, öitä!




2 kommenttia: