sunnuntai 25. marraskuuta 2012

katsokeehan myös kohdat ps. - pps.





L: Käväsin tänään Lahden muotsikan joulumyyjäisissä. Vaikka sää olikin aikas syvältä, niin sinne oli ainaki ihmiset ittensä löytänyt! Jos mulla ois ollut paljon rahaa niin mä oisin voinut ostaa sieltä mukaani oikeestaan melkein kaiken.. Miten voi olla niin taitavia ihmisiä tekemään niin hienoja juttuja?
Tää on nyt kolmas vuosi kun ostan tuon muotsikan oppilaiden tekemän kalenterin. Se on vaa vuosi vuodelta aina hienompi! Tapasin nyt myös livenä niitä ihmisiä, kenen tekemiä paitoja Saint Louis myi keväällä. Silloin ostin yhden paidan. Nyt ostin sitten sen kangaskassin mikä jäi keväällä edellä mainutun t-paidan takia ostamatta, koska rahatilanne. Nyt oon super iloinen että sain sen sittenkin! Sitten tuo härkäpuhvelimuskeli koru. Puuta, taitavasti tehty, erillainen, niiin hieno! Hintaa sillä oli vain 10e! Voin vain kuvitella kauan senkin tekemiseen on kulunut aikaa :o Muotsikka oli mukavan tuntuinen paikka. Oppilaiden työt aivan mahtavia. Kaikki siis hienoa. Kyllä mulle taas tuli sellai vahvempi fiilis siitä, että sinne ois siistiä päästä opiskelemaan. Mutta se jää nyt sit nähtäväksi minne mä suuntaan syksyllä 2014.

Asu: takki, femma // huivi, web-kirppis // neule, henkkamaukka // housut, Dr. Denimin // kengät, Vans // reppu, fjälräven

ps. jos instagrammia haluutte seurailla mut löytää sieltä nimellä llauraahonen
pps. edelleenkin jos tahtotte nähdä ainekin hiukka enemmän postauksia käykää kurkkimassa niitä täällä http://llauraahonen.blogspot.fi/
ppps. postausideoita/toiveita saaa ja pitää laittaa kommenttipoksiin :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti